Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. augusztus 5., szerda

Toszkán fusilli túróval és lilahagymával

Hozzávalók:

1 csomag fusilli
25 dkg túró
1 fej lilahagyma

bors
fokhagyma





Ha Toszkána felé járunk, ne hagyjuk ki a szupermarketek sorait, ahol jobbnál jobb élelmiszereket találunk, amiket ha hazahozunk még tovább élvezhetjük az olasz ízeket. Ilyenek például a száraztészták is. Személy szerint én nagyon bevásároltam mikor arra jártam, és nagyon örülök neki, mert ilyen finomságokat nem kapni magyar boltban. De hű maradtam hazámhoz, én az olasz tésztát is magyarosítom. :)
A fusillit ahogy kell, bő vízben, sóval kifőztem, kb. 8 perc alatt, majd hideg vízzel öblítettem és kevés olívaolajjal meglocsoltam. Egy edényben összetörtem a túrót, hogy ne legyen darabos, kikevertem némi sóval, borssal és hozzáadtam a meghámozott, kockára vágott lilahagymát. Ezt a hagymás túrót rádobtam a tésztára és alaposan összekevertem.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése