Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. augusztus 8., szombat

Serpenyős csirke

Hozzávalók:

1 kg csirkehús csonttal (comb, szárny, mell)
1 fej vöröshagyma
1 db paprika

bors
olívaolaj



Egy véletlen folytán készült el ez a sült csirkehús, és teljesen véletlenül valami hihetetlenül finom lett. Történt ugyanis, hogy egész későre járt már, mikor grillezéshez készülődve egy csomag csirkehúst kiolvasztottam és egy nagyobb fazékban épp annyi vízben, hogy ellepje, főzni kezdtem. Egy egész hagymával, egy egész paprikával és paradicsommal, sóval és borssal. A csontos, vastagabb húsokat grillezés előtt szoktam így előfőzni, hamar gyorsan 15-20 perc alatt átfő, így a grillen csak pirulnia kell és tutira nem marad nyers. :)
De itt álltam a főtt csirkehússal, és a grillezés elmaradt. Na sebaj, vettem a mély serpenyőt (vagy wokot), kb. 5 evőkanál olívaolajat, egy evőkanál vajat, némi tárkonyt, még borsot, és zutty bele a félig már megfőtt csirkehús. Alaposan, jó ropogósra és kellemesen szaftosra sütöttem, többször átforgatva, dobtam a végén rá egy cikk fokhagymát felszeletelve, ettől meg egyenesen hiperszuper lett. Alig maradt a fotózásra, úgy kellett félretennem. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése