Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. július 9., csütörtök

Sült krumpli olasz módra

Hozzávalók:

1 kg apróbb újkrumpli
3 db paradicsom
1 fej lilahagyma
olívaolaj
rozmaring
lenmag
Jégsaláta




Egy kis nyári frissítő gyors kaja, nem éppen úgy, ahogy azt megszokhattuk a gyors éttermekben. Igazából nekem ez egy nyári emlék, ugyanis nyaralás alatt készítettem ezt, amikor hamar kellett reagálnom az éhező kérdésekre... :) Az olasz ételekről órákig tudnék beszélni, a paszták és pizzák és a rengeteg illatos fűszer, zöldségek és gyümölcsök, elképesztő gasztro élményt nyújtanak.  

A krumplit megtisztítottam, apróra vágtam, és egy serpenyőben forró olívára dobtam pirulni. Adtam hozzá lenmagot, rozmaringot. Amikor kellőképpen megpirult a krumplink, csak a legvégén adtam hozzá a felvágott lilahagymát és paradicsomot, hogy ezek frissek, ropogósak maradjanak. Legvégül pici só került rá. Tálaláskor egy tányért kibélelünk jégsalátával és belepakoljuk a sült krumplit Ajánlom hozzá a olívás majonézt, mint mártogatóst, amit úgy készíthetünk el, ha 1 evőkanál olívaolajat kikeverünk 3 evőkanál majonézzel. Aki Olaszországban jár, ne hagyja ki az olasz majonézt! :)

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése