Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. július 27., hétfő

Cukkinis lapcsánka kápia paprikával

Hozzávalók:

3 közepes krumpli
1 közepes cukkini
1 szelet kápia paprika

bors
2 tojás
3 evőkanál liszt
ízlés szerint fokhagyma


Gyors esti hamar finomság, de vigyázat! Legyen otthon bilagit vagy dipankrin, esetleg sörrel ér fogyasztani, mert könnyen túl eheti magát az ember ebből a nem éppen diétás kajából. 
A krumplit meghámoztam, mostam, majd vastagra reszeltem. Hozzáadtam a meghámozott, reszelt cukkinit, 1 szelet kápia paprikát apró szeletekre vágtam, majd sóztam, borsoztam. Jöhet hozzá a tojás, a liszt, és ha a gyerekek már jól laktak, némi fokhagyma.

Összekeverjük és forró olajban mindkét oldalát pirosra sütjük. Majonézes kukorica salátával hibátlan!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése