Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. május 27., szerda

Spenót leves krumplival

Hozzávalók:

1 adag fagyasztott spenót
25 dkg újkrumpli
2 gerezd fokhagyma

bors
vaj
3 dl tej
2 evőkanál tejföl
1 evőkanál liszt



(nagyobb képért katt)

Még hogy spenótból levest?? Miért is ne? Jó is, finom is, és ez a zöld szín!!! Tökéletes, legalábbis nekem. :)
A fagyasztott spenótot kevés olajon, alacsony hőfokon, folyamatos ellenőrzés mellett lassan felolvasztottam, majd sóztam, borsoztam, rádobtam a fokhagymát és pár percig kevergetve főztem. Ezután felöntöttem a tejjel, és közben elkészítettem a tejföl és liszt keverékét. Ezt lassan hozzáadtam a spenóthoz, és 1 percig még főztem. A krumplit egy kisebb serpenyőben sóval, borssal, lenmaggal olajon megsütöttem, ez lett a levesbetét. Nagyon passzolt hozzá.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése