Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. május 19., kedd

Sajtos-tejfölös masnitészta pirított császárszalonnával

Hozzávalók:

20 dkg bármilyen tészta
1 doboz tejföl
15 dkg reszelt sajt
15 dkg császárszalonna


(nagyobb képért katt)


A szalonna miatt kicsit túrós-csusza hasonmásra gondolunk, de tényleg passzol hozzá. Kicsit megdobja a kalóriaértékét, de az íze miatt azt a pár darabot bevállalhatjuk. 
A tésztát én most egy masnitésztából választottam, a kislányom örömére. Kb. 15 perc alatt megfőztem, hideg vízzel leöblítettem, majd a szalonnából kisült zsírból kb. 1 evőkanállal meglocsoltam. Erre tálaltam a tejfölt, sajtot, tetejére a szalonnát. 

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése