Helló Mindenki!


Ez egy gasztroblog, ahol különböző stílusú egyszerű és gyors recepteket találtok. Könnyű megoldások a mindennapokra.


Bartháné Csókási Edit


2015. június 29., hétfő

Spárga leves

Hozzávalók:

1 csokor spárga
1 szál újhagyma
3 dl tejszín

bors



Egy könnyű de ütős finom nyári spárgaleves! Csak jó alaposan megmostam a zöldspárgát felaprítottam kb. 1 cm-es nagyságú darabokra, majd egy közepes lábasban kb. 3 dl vízzel feltettem főni, sóztam és borsoztam. Közepes lángon, félig lefedve, kb. 10 perc alatt szépen megfőnek. Ha tényleg jól megfőtt, takarékra vesszük a gázt alatta és folytonos kevergetés mellett hozzáöntjük a tejszínt, kb. 30 másodperc után lekapcsoljuk a gázt. Végül ha kész, hozzáadjuk a felkarikázott újhagymát ami fokozza a zamatosságát. Nekem így lisztmentesen is tökéletesen krémes, elég sűrű lett, és nagyon ízletes.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése